Femkes-deur-naar-de-wereld.reismee.nl

Huiswerk II Juniors


Na het nakijken van het 'huis'werk, hierbij een paar van de beste tekeningen, zodat jullie ook kunnen meegenieten.
Vergroot aub het plaatje met alle wolken, en kijk eens hoeveel varkentjes je kunt vinden! Helaas waren de grappigste tekeningen te licht om er een goede foto van te maken.

De verhalen gaan voornamelijk over hoe millieu-vriendelijk het huis is (wind-, water-, en zonne-energie wordt volop gebruikt, 1 student had zelfs een enorme hamster in een enorm soort van reuzerad) en over hoe blij ze zouden zjin als ze hier mochten wonen. Aangezien sommige huizen geldbomen, bedienden, een eigen boekwinkel en een computerruimte hebben, kan ik best begrijpen waarom ze hier wel willen wonen. Iedereen heeft ook een huisdier (of 3) van de gewone huis-tuin-en-keuken hond, tot het een of andere maffe ruimtewezen met twee paardestaartjes.

Het beste huiswerk wat ik ooit heb gegeven!

Reacties

Reacties

Sven

Haha, geweldig! Ben echt jaloers dat ik geen huiswerk kan en mag geven. Mochten we nog 6 maanden langer in China blijven (de daar ziet het wel naar uit) ga ik me toch echt voor een normale school met oudere kinderen aanmelden, al was het alleen maar hier om. Ontzettend leuk deze foto's!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active